Soft mint kjøkken

Hos meg ble Minty Breeze nydelig støvete grågrønn, mens Soft Mint ble grønnturkis . Mint er en av de største trendfargene denne våren. Fra landlig og slitt til nordisk og hvitt kjøkken .

Hun har fått materialer og farger til kjøkken, gulv og møbler av meg, og så. Den lille fargeprøven på toppen er Soft Mint, jeg hadde ikke en stor . Fronter er foreløpig tenkt til veddinge grå, og jeg har veldig lyst på en farge ala soft mint på . Jotun Lady DIY male stol soft mint.

Passer fargen til møbler, kjøkkenskap, gulv etc. Meget fornøyd med alle de fargene! Rommet er ca kvm, full takhøyde med skråtak og store vindauger.


EPD: Klassisk mørk sjokolade med et fyll av peppermint og bourbon vanilla. Veggen mellom spisestue og kjøkken har blitt åpnet opp. Typiske kjøkkenfarger akkurat nå er Jotuns Gustaviansk Blå og. Test ut Jotuns Hvit Poesi eller Soft Mint. Kjøkkenet – la fargene skape matlyst.


Du forslo Balanse på fondveggen og Soft mint på resterende vegger, men anbefalte.

Balanse ble en tanke mørkere enn vi hadde sett for oss på kjøkkenet. Innred barnerommet med Lorena Canals sine lekre tepper. Månedens utfordring går ut på at du sender inn et bidrag med et møbel eller et interiør som er malt med maling. Versatile paint colors that consistently work well in different lighting situations. Vi tilbyr innredning og møbler for matsalen, barnerommet, kjøkkenet, . Fargen på veggen heter Soft Mint – Flisene er fra Ulfven – Skyvedørene fra Garderobemannen – lampene fra Tom Dixon.


Vaskbart gulvteppe med flettemønster fra Lorena Canals. Jeg skal male om stue og kjøkken, siden de nå har de utrolig stygge. Nelia har mye mintgrønt interiør på sitt rom fra før av, så jeg ønsker å. Har selv minty breeze på kjøkken med høyglans innreding, Valgene på . Jeg har forsøkt meg på soft mint, som jeg synes ble for blå og grå, pale . Blomsterpotte med en klassisk form og et matt uttrykk som blant annet egner seg til grønne . Skal du male kjøkkenet, bør du derimot velge en vaskbar type maling, som tåler mer.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie