Hvor mye plastidip til en bil

Jeg valgte å lakkere bilen med Plastidip, en slags gummilakk. Jeg husker ikke akkurat hvor mye jeg brukte på å plastidippe bilen, men tipper det kom på . Kjøp helst for mye plasti dip, enn for lite.

Kompis som lurer litt her, Angående Plasti-dip. Noen som har prøvd det og vet sånn ca hvor mye det går med på en bil? Bilpleie, dekk og stylinginnlegg21.


Biltyper › MercedesBufretLignende14.

Plasti Dip av hele bilen - Mercedes - Offroad. Hva brukte du totalt på hele pakka? I tilfeller hvor det er mye bulker, rust og småskader vil det imidlertid påløpe . Kanskje en skulle spraye andre steder enn på bilen også, før en tar sjekketuren. Har ingen erfaring med plasti-dip på sprayboks, men har brukt Liquid tape.


Gul bil er langt fra det mest kurante på bruktmarkedet og kan isolert sett. Hva tror du om en slik løsning, tror du det samtidig vil øke verdien på . Hvor kjøpte dere det og hva betalte. Jeg skal kjøpe meg bil nå, mest sannsynlig år gammel.

Eventuelt, hva med plasti dip-lakkering? Jeg vet ikke hva slags type dyse man bør bruke på hel bil, men det finner du sikkert noe om på nettet. Mye brukt til spraying av hele biler. PlastiDip gummispray på fatbike (og vanlig sykkel).


Er jo som en slags folie på boks, men. Nogen der har prøvet at male en hel bil og ved hvor mange liter der cirka går? Vores startkit er designet til gør-det-selv folket med henblik på at man selv kan dippe sin bil, cykel, motorcykel, lastbil m. Jeg må så klart ta bort alt løst, men vil plasti dip sitte der hvor felgene har korrodert. Pris kommer vel an på hvor mye og forskjellige farger osv. Spraying av felger, grill, bildeler og hele biler – erstatter foliering!


Her er en liten video som forklarer hva Plastidip er . Hei, kan jeg få noen info om bilen? Beskytt bilen din med flytende folie! Jeg sprøyter alt av biler til en fornuftig pris.


Jeg kan skaffe så godt som alle slags farger.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie