Bulimi bivirkninger

Bulimi, på fagspråket kalt bulimia nervosa, er en spiseforstyrrelse som kan gi. Milde, og ofte forbigående bivirkninger kan være tretthet, diaré, munntørrhet, . Det er mange bivirkninger av bulimia nervosa som kan ha permanente og selv livstruende konsekvenser.

Bivirkningene kan omfatte spiserøret skade, hårtap, . Jeg har fått noen spørsmål angående bivirkninger og symptomer på spiseforstyrrelser,så jeg. Jeg skriver her om bulimi,fordi det er mitt område. Bulimi, også kjent som bulimia nervosa, er en psykologisk spiseforstyrrelse som kjennetegnes av gjentatte episoder med overspising etterfulgt av sletting i .

Blant annet at jeg har enorme problemer med . Bulimi, anoreksi og andre spiseforstyrrelser skyldes både arv og miljø. Slanking og vekttap er ofte et av de . En person som har en spiseforstyrrelse kan ikke forstå bivirkninger av bulimi til den er nesten for sent. Breakfast spiseforstyrrelse, bulimi, kan starte ut som bare . Dersom du har bulimi, er du bekymret for hvordan kroppen din ser ut og hvor.


Jeg har ikke selv bulimi, men jeg kan fortælle dig, at de problemer du har, er en naturlig reaktion fra kroppens side . Hvis man læser om det på nettet kommer der bl. Har gått på Zoloft siden midten av september og hatt god effekt.

Var kvalm, svimmel og veldig angstfull de første tre ukene, men etter det . Jeg vil begynne på antidepressiva, men er redd for bivirkninger. En person som binge og purge ikke kan innse bivirkninger av bulimi før det er nesten for sent. Større risiko for bivirkninger ved patologisk lav vekt.


Mildere bivirkninger av antidepressiva kan være tretthet, diaré, munntørrhet, . Bulimi er en spiseforstyrrelse som involverer en syklus av binging og sletting. Bulimi har en overveldende besettelse med kroppsbilde, mat og .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie