Beste avstandsmåler til jakt

Vi tilbyr både enøyd (mono) avstandsmåler og toøyd (binokulære) avstandsmålere med laser. En avstandsmåler brukes primært til feltbruk, golf eller jakt. Men årsaken til dette er at vi velger ut enhetene vi skal selge basert på hvor .

De enkleste viser avstand helt nøyaktig. Avstandsmåler gir sikrere skudd under jakt. Hvis en avstandsmåler er oppgitt til f. Og Zeiss RF har til nå den beste laseren jeg har testet uten tvil!

Jeg har en Nikon avstandsmåler som jeg er godt fornøyd med. Til vanlig norsk jakt holder det vel at den er nøyaktig ut til 3meter? Man får hva man betaler for, som regel. Ville kikket litt på merket Leupol de er rimelige, men . I første omgang velger du om du skal jakte med rifle eller bue.


Vi kunne tydelig se jaktsymboler. Leica best på avstand : test : avstandsmålere. I korthet et fantastisk hjelpemiddel for god skyting og god jakt – ikke bare på lange.


Dog oppsynet har ikke alltid en takknemelig og enkel jobb og de gjør sitt beste.

Har forøvrig stundentbudsjett, og det er vell hovedgrunnen til at jeg vil ha billigst mulig måler. Kunne selvfølgelig tenkt meg den beste om jeg . Kan dere anbefale en avstandsmåler som både er billig og bra. Har en billig sak selv til jakt, men den fungerer dårlig på golfbanen. På reinsjakt er du ikke like avhengig av grålysning og kveldsjakt som på.


Vel jeg har valgt et kikkertsikte som har avstandsmåler, men det er en dyr løsning. En av markedets aller beste og nøyaktige avstandsmålere til jubelpris! NM Jakt og NM Felt nærmer seg og her følger noen opplysninger. Laser avstandsmåler er selvfølgelig ikke lov. Gyttorp avstandsmåler, brukervennlig enknapp funksjon.


Den beste GPS-appen for tur, jakt og sportsfiske.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie