Duk under singel

SPØRSMÅL: Jeg har laget et be som skal ha et bunndekke av knust pukk, såkalt hagesingel. Jeg er svært usikker på hva slags underlag jeg bør ha under singelen? Jeg har et område med singel bak huset og ved inngangen.

Den forsvinner ved hver sesong, og ugresset vokser opp. Denne typen geotekstil er utformet for bruk ved legging av belegningsstein og ved. Under denne prosessen ryddes grøften jevn og ren for stein.


Ugress under terrasseinnlegg25.

Så lett får du en lettstelt hage - viivilla. I vår laget vi et bed der vi plantet dekket med duk som de anbefalte på. Tror foreløpig at jeg går for 2cm med duk under! Må jeg spa bort gresset først, eller vil dette dø under duken?


Men pallekarmene langs huset står på jor og har ikke duk under. De har stått på asfaltunderlag og på singel, jord og egentlig over alt. AS Feiring Bruk er en betydelig leverandør innen Pukk, san grus, dekorprodukter, jord og bark, asfalt, geonett og fiberduk.


Det ligger ganske grov singel her nå. Legg fiberduk under singelen du kjører på så reduserer du.

Duken legges enkelt under singellaget og forsterker bæreevnen, hindrer setningsskader og forebygger. Men husk fiberduk under, det er spesielt viktig hvis du bruker singel . Skal du imidlertid gjøre dette skikkelig legger du på en fiberduk før du legger. Som nevnt over, fiberduk under grusen holder ugress borte over . Total lengde på innkjørsel er ca 25m. Tenker at det skaves av nødvendig dybde, legges . Vill du ha ogräsfritt, ha en duk under!


Vi har ju lagt sk natursingel, och den har ju inga skarpa kanter direkt, . Under nedbrytningen tar barken opp næring fra jorda. Bare et tips med singel: Dersom du legger fiber duk under singelen og kantstein (i betong) mellom plen og singel gror det ikke opp ulumskheter . Fiberduken legges nederst, dvs.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie