Big bite kylling fajitas kalorier

Næringsinnhold: Halv fin: (hel = dobbelt) Halv grov: (hel = dobbelt). Big Bite er spesialister på subs. Meny, kampanjetilbud og oversikt over utsalgssteder finnes på nettsiden.


Hvor mange kalorier tror dere en slik (halv) baguett inneholder? Alle big bite-ene har en oppskrift, som tilsir hvor mange gram salat, agurk,. Sist jeg kjøpte big bite bestilte jeg til og med EXTRA med kylling fajitas.


Jeg har søkt på kylling fajitas, men som jeg trodde, får jeg da opp noe helt annet enn det jeg er ute etter. Det er nok noe majones, krydder og . En halv grov baguette uten smør og dressing kun med roastbeef og salat, noen som aner ca hvor mange kalorier det inneholder? Ned til trivselsvekten på ett år! Klippekort på valgfrie subs hos BIG BITE Xhibition – opp til baguetter fra kun. Her er det en eller annen spesiell majonesblanding med kyllingbiter i. Den følelsen når du innser at det endelig er fredag og Kylling Fajitas står som Dagens, kun 2- . Gidder ikke telle kalorier osv, bare spiser det jeg kommer over, så vil tiden vise om.


Trippel Big-Mac + stor pommes frites + liter fanta. Fajitas med kylling, grove tortillas og guaquamole :). Meksikanske kyllingfajitas - Kos - Oppskrifter - MatPrat. Fajitas de pollo (tortillas med kyllingfyll) - Kos - Oppskrifter - MatPrat. Og, selvfølgelig, maten man spiser har iiiingen kalorier.


Spiste oss stappmette på fajitas (vår kjære middag).

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie