Sval sjø soverom

Hadde det vært bedre med sjøsmaragd eller en. Dette bildet er fra soverommet. En annen lys dus blå-farge som er et alternativ er fargen skyfri himmel.

Samme farge som jeg brukte på hyttas soverom. Aladdin, og jeg vil definitivt ha en. Om du ønsker mer en farge, så synes jeg jotun sval sjø er kjempefin og . Det jeg brukte var sjøgløtt og sval sjø tilsatt en del grønt (og litt svart), .

En frisk sjøgrønn farge med mange muligheter. Sval sjø er en lys, lett og dempet grågrønn farge. Sval Sjø og Jasmine ble fort favorittene mine her!


Sammen med Klassisk Hvit eller Bomull vil fargen fremstå nokså klar og ren. Bilder fra Scanox og Jotun, med kombiasjoner, fargekoder og navn. Hovedsoverommet, to barnesoverom og en gang ble pusset opp.


Denne utgaven av nibHJEMME er viet både uterom og soverom. Så stilen ble inspirert deretter og fargene jeg valgte var dongeriblått, lyseblått og . Plantehospitering på soverommet .

Tenk igjennom hvordan du bruker soverommet ditt. Første etasje rommer tre soverom, stort ba. Mange ønsker at soverommet skal være svalt, og stuen kanskje lun og lys – og.


Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd! Det ene drar som kjent litt annet . Hvor varm eller sval en dundyne skal være avhenger av hva som passer nettopp. Kvalitetsdyner blir fylt med dun og fjær fra sjøfugler – som oftest and eller gås.


Svalgangene og plattingene ute er der de er mest. Skap sval feriefølelse med sjøinspirerte farger. Blåfargen på veggen er Sjøsmaragd Lady Pure Color fra Jotun.


Så deilige farger du har valgt her, passer jo perfekt til et soverom! Kjempefin farge, men denne gangen skal vi ha en farge som ikke er fullt så .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie