Sandblåser fra biltema

Forum › Bilrelatert › Karosseri, interiør og bilpleieBufretLignende7. Bilpleie, dekk og stylinginnlegg22. Sandblåser fra Biltema - narkiveno.

Er det noen som har erfaringer med BTs sandblåser (ikke punktsandblåseren, men den andre). Punktblåseren funker jo greit nok til små arealer, . Hjelp til størrelseinnlegg21. Spm om sandblåsinginnlegg16.

Hvilken kompressor til sandblåsing? Lakk og Karosseri - Bilforumet. Det jeg til slutt har kommet opp med er sandblåsing, men det virker som. Derfor tenkte jeg at en punktsandblåser fra biltema måtte være . Fikk endelig kjøpt med dette sandblåserskapet på biltema.


Punktsandblåser fra biltema selges. FarrowsSystem F2MAX er en støvfri våtsandblåser som har en integreret vanntank og heater som. Jeg er jo ganske grønn på sandblåsing så om noen tenker jeg skal opp eller . Har en punktsandblåser fra biltema som er ganske så lik, synes .

Spesielt utover høst og vinter med mye regn, slaps og snø, . Er ikke mye igjen av den om du sandblåser, det spiser opp aluminiumen. Så biltema sin er bedre enn Duxola, lut og alt annet jeg har prøvd? Hvor stor kompressor bruker du sammen med pistolen fra Biltema da?


Men fjerner det virkelig alt like effektivt som sandblåsing?

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie