Tå opp sokker oppskrift

Dette er mer en beskrivelse av fremgangsmåte enn oppskrift. Begge mønstrene for februar var. Så jeg måtte finne oppskrift på .

Da strikker jeg tå, fot, hæl, og til slutt leggen så lenge det er garn på nøstet. Hei Liv, takk for bra oppskrift på tå-opp-sokker! Har du knekt koden på Tå-Opp sokker?


Det har eg, helt til eg kommer til hælen!

Sånn var det iallefall sist eg prøvde det ut, . Sokker fra tå og opp - Arribasokk - igjen. Nesten like, samme garn, men en rett - en vrang. Oppskriften fant jeg hos Strikkespinn.


SockDown april og 52PPV – i tillegg til sokker til Gubben! De andre får vente til neste episode av Tå-opp-sokk-tutorial. Etterhvert blir det oppskrifter på forskjellige typer sokkehæler, . Hvordan legge opp - magic loop sokker fra tå opp.


Solsokker - tå-opp-sokker med kilehæl.

Strikket fra tå og opp mens hælen ble strikket til slutt. En oppskrift som jeg garantert bruker igjen. Etiketter: oppskrift, sokker, tåopp . Men - jeg har aldri funnet en oppskrift som jeg har vært helt fornøyd.


På tirsdagens symøte la jeg opp til mine første “tå-opp-sokker”. Gratis oppskrift for nedlastning.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie