Eddik mot ugress

Spesialprodukter mot ugress er dyrt. Vi viser deg hvordan du blir kvitt ugress med ugressbrenner, eddik,. Vi helte eddiken rett på en plante som vokste mellom to .

Eddik koster ca 2- literen mot ugressmiddel som koster 23-. Hus, hage og oppussing: At eddik blandet med vann gjør samme jobben som dyre. En flaske eddik koster kr.


Eddik mot løvetann og ugress Har vel mine tvil da.

Les om dette giftfrie alternativet til sprøytemidler mot ugress. Det rådet om eddik mot ugress, kunne du ha spart meg for. Alt fra tips om kokende vann, eddik og sitronsyre til klor og gassbrenner.


Halfdan Sivertsens sang Ugress kan få deg til å…. I tillegg til brunsneglene, er ugress en upopulær hagegjest. KAMPEN MOT LØVETANN: - Hageeiere bør basere seg på ikke-kjemiske tiltak. Jeg har lest at eddik fungerer bra mot ugress, men hva er blandingsforholdet? Jeg kjøpte eddik som jeg spedde ut ca - 50.


Jeg har ikke forsøkt hverken eddik eller salmiak selv, men fra andre har jeg hørt at.

Har kun brukt det mellom heller og div ugress rundt huset. Ikke den minste antydning til mose, grønske, alger eller ugress på eller mellom. Slå da kokende vann på ugresset eller varmt saltvann, så vil ugresset forsvinne. This Pin was discovered by Jonna Vejrup.


Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Dere fikk med kommentaren om at eddik kun dreper bladene og at det derfor kun hjelper mot ett-årig ugress? Rotbasert ugress, som løvetann . Eddik og vann er et universalmiddel mot ugress.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie