Arcanol mot rust

Jeg skal reparere noen rustangrep på bilen her og der så har jeg ikke. Puss vekk så mye rust du kan med børste eller slipeutstyr. Arcanol på slipt stål som har noen små.

Jeg er vant til at rustprodukter skummer, skifter farge, eller gjør noe annet spennende. Se hvordan man fjerner rustbelegget og legger på en forebyggende beskyttelse. Karosseri, lakk og bilpleie: Dere som har rust på bilen må huske.


Beste antirust-middel, og gode råd!

Stopper rust og beskytter mot videre rustdannelse. Har kjøpt en eldre Alfa med ganske mye rust. Men owatrol brukes rett på rust eller som tynner med feks arcanol da. Tectyl beskytter mot steinsprut, men har den negative egenskapen at . Blander du owatrol og arcanol, eller owatrol først og arcanol etterpå? Selv med sanblåsingen ser jeg at det gjerne er noen porer igjen med rust enkelte steder.


Når denne tørker etterlater den en tynn blank hinne som beskytter mot. Owatrol er også min gode hjelper mot overflaterust. Sandblåse er og blir den beste medisinen mot rust.

Deretter blande arcanol eller benga . Farvekart for ARCANOL og MOT-RUST rusthindrende maling. Etter klarlakken var lagt begynte reaksjonene mot underlaget, alle . Dette stoffet beskytter mot rust, er sort og vil danne et godt grunnlag når kanonen. Dette produktet er selskapets flaggskip for langtidsbeskyttelse mot rust.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie