Studere regnskap

Her finner du alt av informasjon om utdanning innen REGNSKAP (Bachelor). Det blir bare bedre og bedre jo mer jeg lærer om det. Det er ingen tilgjengelig beskrivelse av dette resultatet på grunn av nettstedets robots.

Jeg studerer også regnskap og revisjon og valgte regnskap fordi jeg syns det er . Jobben ligger ca mins kjøring med bil fra hjemstedet og jeg . Etter en stund der tok han utdanning innen økonomi og regnskap og fikk arbeid på. Nå som jeg har fjernet livmor og livmorhalsen har jeg ingenting.

Hei Er det noen her som studerer regnskap og revisjon som kan fortelle litt om studiet? Hvordan ser fremtiden ut for jobb? Finnes det studier på nett som er like bra som vanlige skoler?


Ta kontakt med oss på Fredrikstad FagAkademi, så får du vite mere om dine . Regnskap er innsamling, måling og kommunikasjon av økonomisk informasjon som brukes til planlegging, rapportering og beslutningsprosesser. Ved NKI Nettstudier kan du studere når du vil - hvor du vil. Spesielt innen økonomi og regnskap er det mangel på folk, der har vi samme utfordring som . Regnskap og revisjon ved UiT Norges Arktiske Universitet er et.


Først tenkte jeg at jeg skulle studere Øk.

Studerer du økonomi ved NMBU får du et sterkt fagmiljø, stor valgfrihet og et aktivt. Da hun var 1 bestemte Yury seg for at hun ville studere regnskap. Jeg var ikke så sikker på om det var riktig, sier SOS-moren, men Yuri spurte ikke, hun bare . Kandidaten vurderer også samspillet mellom regnskap og.


Markedsføring er også en økonomisk utdanning, men med langt mindre matte og økonomi enn eksempelvis regnskap, siv. Studiene passer for deg som ønsker en .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie