Marrakech farge stue

Vår fargedesigner har laget den ulitimate guiden til årets farger fra LADY. Kalkgrå, en nydelig farge som er en blanding av brunt og beige. Sveitserhus KJØKKEN: Oddvar har bygd kjøkkeninnredningen selv, ved hjelp av sin tante.

Vil gjerne ha denne fargen på soverommet, men. Og hva slags glansgrad velger man . STUE - FARGENE KOMMER TILBAKE Endelig er det “lov” å bruke mer farger. En lys gulaktig beige tone som .

Det er en feilslutning, for det finnes mange nyanser av hvitt, som alle gir forskjellig fargeopplevelse. Ifølge interiør- og fargedesigner . Stue med rustikt gulv og smarte vegger. Denne familien har fått en helt ny stue og kjøkken med SAGA Nordic Timber på gulv og Smartpanel . Da er det duket for litt om fargevalg og den røde tråden, og jeg har.


En meget anvendelig farge som passer både til varme og kalde farger! En utrulig flott farge, Lun og fin,og skaper en flott kontrast til det hvite . Jeg synes det er lunt og koselig. Kontrasten mot hvitt har jeg alltid likt.

Kanskje derfor jeg valgte den på . Fargevalg og møbler er viktig når man skal innrede sin drømmebolig. Har også tenkt hvit stue til vår grå sofa. Marrakesh er kanskje ikke fint til grå fliser? Velg rom og lek med våre nye farger! De fargene jeg har sett på er marrakech og musk.


Her finner du et utvalg av våre fargekart til maling både innendørs og utendørs. Men nå MÅ vi bare se hvordan fargen vi har valgt ut blir seende ut! Glem hvitt og grått – nå slipper vi fargene fri!


Hvem som fører fargen marrakesh egentlig? Nå er jeg på utkikk etter en farge som er litt mørkere.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie