Brunox erfaringer

Noen som har god erfaring med denne? Jeg har brukt både brunox på flaske og sprayboks. Men rust har kommet sakte men sikkert tilbake .

Min erfaring er at du får lagt tykkere lag med pensel. Annet BMW og motorpratinnlegg4. Rustpussing - Sparkling - Grunning - Lakk - Klarlakk. Rustfjerning - Tekniskinnlegg15.

Beste antirust-middel, og gode råd! Og for hånden har jeg Brunox, men mange her sier . Karosseri, lakk og bilpleie - Ford Club Norwayinnlegg12. Problemer med Brunox og syregrunninginnlegg27. Noen erfaringer med Rustycoinnlegg10. Rustmiddel etter fjerning av rust.


Erfaringer med corolessinnlegg12. Hovedforum › HovedforumBufret19. Personlig mener jeg brunox er bortkastet, men det må man gjøre egne erfaringer med.

Mitt beste råd er sandblåsing eller bruk av Bilthamber . Ellers har jeg ganske god erfaring med ferrobet med god lakk over, etter kraftig pussing, . Brunox er helt klart det beste som finnes til å forvandle rust. Informasjonene her er basert på de kunnskapene og erfaringene vi har i . Har bare posetive erfaringer med brunox. Etter 2-strøk med brunox slipes den ned . Bilt-Hamber Epoxy Mastic, erfaring?


Tips til fjerning - Eksteriørinnlegg29. Må ha noe som stopper rust fort. Torshov har brunox eller biltema har noe tilsvarende. Har og veldig god erfaring med Brunox, men kommer det et korn med rust oppi boksen så kan den bare kastes.


Er det folk her som har erfaring med Brunox, Ferro-Bet, Corroless eller . Er det noen som har erfaring med bruk av Rustbjørn? Han anbefalte Brunox, som er en epoxybasert grunning og rustomvandler. Hmm, rart at man kan ha så ulik erfaring med et produkt.


Brunox Epoxy kontra APP R-Stop, test porównawczy skuteczności działania antykorozyjnego obydwu.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie