Lag din egen kalenderbok

Design din egen almanakk og velg selv omslag og layout, innhold og startmåned. Lag en eksklusiv fotokalenderbok. Bestill din egen fotokalenderbok.

Skal klubben lage en egen almanakk? Eller kanskje du vil lage en selv med dine favorittdyr? For noen uker siden delte min venninne Anita en bloggpost om BulletJournal, og jeg syntes det var en super ide.


For litt siden designet jeg min egen personlig almanakk.

Denne gangen fikk jeg min egendesignet, meget personlige almanakk. Tidligere har jeg bare valgt bilder på både fremsiden . Velg forside, design og farger inni og sluttsider. For et halvt år tid siden kom jeg over denne geniale siden!


Dette er almanakker du designer selv, hvor du blant annet du kan ha egne bildesider med valgfrie . Jeg vet at jeg har sett det et eller annet ste noen som aner hvor man kan finne det? Utform coveret med dine personlige bilder ut fra dine egne ønsker, eller bruk en av våre . Nå har vi flere farger på skinncover til almanakken din!

Lag din egen unike personlige almanakk! Lag Din Egen Almanakk - aark, antivirus, arbeidshansker, arkivering, asus nettbrett, avfallsdunk, barneselskap, batteri, batterier, blankett - Finn firmaer, . Ta en nærmere titt på de nye mønstrene her! Personlig Almanakk er en nettjeneste som lar deg lage din egen almanakk! Du designer den helt selv på personligalmanakk.


Rapporter et annet bildeRapporter det støtende bildet. Vinn din egen PERSONLIGE almanakk!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie