Kjøleboks biltema

Boksene Sun and Fun og Biltema har omformer til 230-volt . BILLIGST BEST: NAF testet fem kjølebokser til bil og fant at Carwise, den.

De fem boksene som ble testet var Carwise Coolbox, Biltema 4 . Har plass til stående liters flasker. Har ikke så mange andre forslag, men har hatt Biltemas kjøleboks.

Kjølebokser på liter koster fra kr. Grei nok den hadde det ikke vært for at håndtaket røk etter to dager. Med en kjøleboks som holder + - 0° C kan maten holde seg en uke.


Jeg har god erfaring med Biltema sin kjøleboks. Ny pris på Biltema er 49- Vi selger den for 20- Den selges så raskt som mulig pga flytting. Delt seier ut fra en totalvurdering er Jordgubbar liter kjølebag fra Jysk og Home Collection liter kjøleveske fra Biltema, som begge får . Gjorde det bra på en test jeg så i MOTOR.


Lite brukt kjøleboks fra Biltema ltr Kan brukes på 12v og 220volt.

Se hvilken kjøleboks som er best. En god og billig kjøleboks for bil Fritid og hobby. Hei, har laget denne til kjøleboks min med varer fra Biltema. Denne fra Biltema, er den grei? Det blir tett, men trenger en annen.


Andre alternativer som virker bra? Testet kjøleboks til kun 49-. For ikke mer enn 39- kroner er boksen din. Mange kjøpelystne Hadelendinger tok turen da Biltema åpnet sin nye.


Dersom man ikke har plass til kjøleskap ombor kan man vurdere en kjøleboks. Biltema og europris er nok en butikk jeg ville besøkt før avreise:). Det glemte jeg heeeelt, og jeg som har jobba på biltema da gitt :sjenert:. Per dagsdato har jeg en kjøleboks fra Biltema, den gamle gode modellen kun med 12v tilkobling, Dette funker knallbra, og jeg får kald øl.


Bare hos Biltema kan du kjøpe nesten femti forskjellige produkter. Og de brukes til lading av mobil, GPS, dvs-spiller, kjøleskap og kjøleboks.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie