Biljekk biltema

Sterk og lettmanøvrert for tunge løft. Hurtigløftende med doble pumper. Kjøp ikke for liten og billig jekk.

Hadde ikke nok løftehøyde for quashqai+ men skulle passe bra til en vanlig bil. Det ser greit ut det, biltema får ikke solgt noe hvis det ikke er av. Var fornøyd med biltemas racing jekk de få ukene den varte.


Men før jeg fikk lavprofiljekken min måtte jeg bruke en gammel MF bretta to ganger, da bilen min er for lav for vanlig jekk.

Ser den egentlig er ganske tilsvarende til den andre fra biltema som . Har tidligere hatt den forrige utgaven av Racing Jekk fra biltema. Biltema-jekk tar jeg ikke sjansen på pga. Mekanikeren viser deg hvordan du jekker opp bilen på riktig måte. Hei, jeg er på jakt etter ny garasje jekk og lurer på om noen har noen anbefalinger. Er det noe som vet hvor jeg kan få kjøpt en brakke jekk den ser ut som en.


Til de laveste bilene kan man trenge en lav jekk, så som Bil-Guss Premier. Når jeg kjøpte biltema sin største for to år siden, var det akkurat. Kjøper jeg jekk er det greit om den kan brukes på andre biler også, men .

Kjøpte biljekk på biltema og sveiset på ny hydraulikk, nå er den tipp topp . Det som er det viktige er at jeg får jekken under bilen . Avensis Diesel (på min anbefaling) har nå fåt sin 2. Bruker selv garasje jekk med jackpad fra biltema på(!!!!) denne sitter jeg rett på falsen på kanalen. Går helt supert og ingen merker eller bøying . T som biltema clas ohlson og coop bygg bla selger er samme. Jeg kjøpte en slik jekk på obs og den var bra noen uker, men nå synker den .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie