Eddik 35 prosent hvor kjøpe

Er ute etter edikk som inneholder 35- edikksyre eller noe. Slutt å kjøpe dyre husholdningsprodukter som stinker i timevis etter bruk,. Hell litt ublandet klar eddik i en resirkulert sprayflaske og spray der hvor du . Prosenttallet forteller hvor mye eddiksyre flasken inneholder. Ifølge Giftinformasjonen selges også eddik i (også kalt eddikessens). O Normalt skal de fleste vanlige butikker ha eddik.


Var på Rema 10tidligere idag og kjøpte gimsøy eddikkessens! Nei, skal jeg først kjøpe eddik, så kjøper jeg The real thing med en gang ;) -ØL. Tydeligvis alle UNNTATT Bunnpris har eddikessens. Det finnes egne Hosta foreninger her i Bergen hvor du kan få tips og råd om.


Jeg vet at andre kjøper eddiken og blander den 1: men jeg valgte ublandet. En flaske eddik koster kr. Kjøpte meg sprayflaske og eddik i dag, men vil gjerne høre med dere. Vet ikke hvor mange prosent den står men etter hva de sa var det . Jeg kjøpte eddik som jeg spedde ut ca - 50.


Fant en lapp igår hvor jeg hadde skrevet for en tid tilbake:del eddik og deler . Er det noen plass som selger eddik i liters dunker? Prosenttallet forteller hvor mye eddiksyre flasken inneholder. Så her på forumet at det ble nevnt at eddik i septiken kunne hjelpe med å løse opp stvnet guffe i bunnen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie