Farger som passer til morgendis

Hvilken farge passer til resten av stuen. Jeg tenkte på kanskje en beige tone som ikke ser . Morgendis – en lys nøytral grå tone.

For det at Egghvit og Bomull passer til alt, er dessverre en myte…. Skal nå bestemme farge og lurer litt på grå, og da fargen morgendis. Fargene jeg har tenkt er enten Valmuefrø eller Larvikitt. For en nærmere beskrivelse av de ulike fargene, hvilke andre farger de passer til og .

Jeg har lyst på matte og kalde farger som passer til parketten og. Her er fire fargepaletter som passer til sommerhuset ved sjøen. Refleksjon, en varm gråaktig hvit tone,. Det beste med denne fargen er alt alle farger passer til den. Vi skiller mellom kalde og varme gråfarger, og de som er helt nøytrale.


Den passer for de som vil bort fra hvitt, men fortsatt ha det lyst. Samtidig er mint-fargen både diskré og delikat. Kalk passer til gamle møbler fra femtitallet, den passer med den skandinaviske stilen – ja, den . Fargene passer godt sammen med nøytrale grå og kalde bruntoner.

TV har Jotun bidratt med tips til farger når du skal male soverommet! Har du noen tips til farger som passer til morgendis? Har ett uåpnet 3-liters malingsspann med morgendis farge fra Jotun. Selges fordi vi valgte en annen farge. En lysere nyanse på veggene vil gi en mer åpnende effekt og passer godt til mørkere gulv.


Med nye gardiner og sofa oppdaget vi at alt var lik farge! Jeg synes fargen dere har nå passer fint jeg :) Dere er så .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie