Minty breeze kjøkken

Jeg skal male kjøkkenet, er møkk lei cafe latte. Hun har fått materialer og farger til kjøkken, gulv og møbler av meg,. Fant to farger fra Jotun som jeg likte, Minty Breeze og Bliss.

Flere her som er litt malings-lysten som meg? Hvilken farge ville dere gått for? Fargenyansen Minty Breeze har hittil blitt solgt mest, sammen med den lekre fargen Senses.


Kjøkkenskapene er malt med LADY Supreme Finish.

Den perfekte kjøkkenfarge - LADY Inspirasjonsblogg Lady minty breeze og lady soft breeze. Farver gang, spisestue, køkken. Passer fargen til møbler, kjøkkenskap, gulv etc.


Føler valget står mellom enten Jade eller Minty Breeze. Jeg har minty breeze på kjøkkenet mitt, og den er så fiiin! Denne kjøkkenkroken har ikke vært gjort noe med siden strie på veggen hadde.


På kjøkkenet er deler av innredningen fra da blokken var ny på 60-tallet. Fargen jeg hadde bestemt meg for var egentlig minty breeze, jeg syns den. Hei ville ta fargen hvit på kjøkken og Minty breeze er en flott farge skal .

Ikke pastellaktig, men heller dempet og diskret. Lekker til både lysere minttoner. Fargen på veggen heter Soft Mint – Flisene er fra Ulfven. Skal passe med beinhvitt kjøkken og St.


Vi har minty breeze og gammeldags hvit kjøkkeninnredning. Veggfargen er ganske grå, men med et hint av grønt. Aham Okeke syntes at både kjøkken og stue føltes kald og upersonlig, og han savnet et.


Veggene er malt med fargen Minty Breeze fra Jotun. Og både betonggulv, kjøkkenbelysning og veggfarger er med.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie