Tønnegrill biltema

Solid tønne av brannlakkert stål. Både lokk og bunn kan brukes for grilling. Av rustfritt stål med innfellbart håndtak.

Perfekt for grilling når flammene har lagt seg. Kan festes på kurven slik at den ikke glir av. Oppfellbart lokk og dobbel grillflate. Hvis du ikke heller vil lage tønnegrillen selv, har Biltema nå en kjekk liten sak med doble grillrister som lar deg variere mellom direkte grilling og .

Jeg kan ta bilde av min varmtvannsberedne grill og sende via mobil om. Pga estetiske krefter (les: svigermor) lakker jeg med biltemas . Tenkte det skulle bli en smal sak og skaffe noe . Biltema-grillen (til venstre) er den av grillene med lokk som er lettest å. Av de fire grillene vi testet, var det én grill som skilte seg ut og fikk en sekser på terningen, nemlig Weber . Landmann og Biltema ble det klart at gassgrillen fra Biltema ikke levde opp til forventningene en grill bør levere. Kriteriene for testingen var å . En go bærbar grill trenger ikke koste skjorta.


Webers kandidat er en veldig bra grill, men litt stor.

Sats på enkle retter som kan lages på grill eller stormkjøkken. På delt sisteplass finner vi Biltema og Axley. Jeg gikk bare for det som tålte høyest temperatur. Det var forbrenningskammeret som rustet litt, så jeg gadd ikke surre, men tror absolutt biltema sin kan funke. Kjøpe ny grill eller grilltilbehør?


Hos oss finner du din neste grill!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie