Strikka sokker med mønster

Vil du strikke sokker eller strømper? Sokker med hullmønster og blomsterbord. Hjemmestrikka sokker kan være både lekre, delikate, tynne og tjukke.

Ullsokker mønsterstrikk Skjønne . Her er strikkeoppskrifter på sokker som du sikkert vil finne nyttige. Denne oppskriften tilhører ingen katalog. Skift til pinne nr ½ og strikk mønster A.

Arribasokker- gratis grunnoppskrift på sokker strikket fra tåa og opp. Arriba Uglestrømper- lange arribastrømper med uglemønster øverst. Søte votter og sokker for småbarn som kler melkebart, og som vet hvilket dyr som . Jeg har tidligere langt ut min egen oppskrift på herresokker. Oppskrift på slitesterke herresokker. Slike sokker med vaffelmønster er grei strikk, når man reiser med tog.


Her finner du mitt innlegg om regnbuesokken og hvor man får gratis mønster. Grunnen til det er at jeg tidligere hadde en egne hobbyblogg hvor jeg la oppskrift på hvordan strikke sokker. Strikkeoppskrift på tøfler og sokker .

Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! Hilde Fjellberg Aas har laget et eget mønster til sine sokker,i inspirert. Hun syntes det er trivelig strikke, og tar selvsagt bunningen med seg . Men Marius mønsteret er beskyttet så det verken kan eller vil jeg legge. Bruk litt tykkere garn og pinner til herre sokk.


Hun strikker ensfargete vakre sokker med flettemønster på leggen. Her er oppskrift på en skjønn liten jakke, kyse, kjole og sokker strikket i .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie