Polytrol båt

Har en blå stripe som falmer på Saga n. Noen som har prøv ut dette produktet, og hvor lenge varer glansen etter påføring ? Fornyer gelcoat og plast, stein, marmor, metaller osv.

Gir tilbake fargen til falmede overflater. Som bilde viser så er sklisikkert området veldig matt og lite gult. GRP)(støtfangere, båt skrog, hagemøbler, skodder), marmor, fliser, . Fungerar dessutom utmärkt på hängrännor, plastmöbler och skidboxar.

Gjenoppliver den opprinnelige fargen og utseendet på flekket og matt plast og glassfiber (støtfangere, båt skrog, hagemøbler, skodder). Jeg har brukt et stoff som heter POLYTROL på min båt. Dette er en type olje som er laget av OWATROL, det gir fargen tilbake og en svært blank overflate. Polytrol vil nok gjøre underverker med plasten din. Som vanlig ble hele båten vasket og pusset innvendig og utvendig.


Mekk Nettbutikk selger gjør det selv produkter til bil, båt, hjem og fritid. Vaselinolje har jeg kun hatt hell med på gelcoat på båt, hadde båt med brun. POLYTROL återställer glans och skyddar mot korrosion på ren metall.


Stötfångare, båt, trädgårdsmöbler, husvagn, etc.

Ja tenker først og fremst på båter osv når jeg ser de metallboksene. Polytol syntes jeg lite om, den har jeg prøvd på båt og bil. Det er mye brukt på båt, og fåes kjøpt på enkelote fargehandlere.


Billig polytrol, deks olje, voks og bunnstoff fra Osmo liberon junkers tyrilin . Hei Lurer på om det er noen som vet hvordan man frisker opp blåfargen på båtene.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Gull i norge kart

Hvordan er en gassentral bygd opp

Traktorki ogrodnicze czeskie